12 Şubat 2015 Perşembe

Neden Doğum ve Bebek Fotoğrafçılığı ?


     İlk paylaşımımı bu başlıkla yapmak istedim çünkü, düğün, nişan vb fotoğraflar çekmem için zaman zaman talepler geliyor, yaptığım işi açıklığa kavuşturmak güzel bir başlangıç olabilir diye düşündüm.
      Bir insanın birkaç alanda birden başarılı olamayacağı kanısındayım yani hem çok iyi düğün fotoğrafları çekip, hem harika Pr fotoğrafçılığı yapmak ya da aynı anda ; " mimari yapılarıda çekerim hepsi fotoğraf değilmi "diye işe koyulmak bana göre çok yanlış. Tabi ki çok güzel düğün fotoğrafları aynı zamanda doğum fotoğrafları çekebilenler var ama sanırım ben o yeteneğe sahip değilim :)
Özellikle düğün fotoğrafçılığı beni nedense hiç cezbetmiyor. Bence bir alanda uzmanlaşmak bir kaç alana yönelmekten daha akıllıca. Seçimim işte bu nedenlerden Doğum ve Bebek Fotoğrafçılığıdır.
     Doğum fotoğrafçılığı durağan gibi gözükse de her geçen gün gelişen bir alandır ve bu gelişmeler yakından takip edilmediği takdirde, yıllar geçer kendinizi tecrübe edinmiş zannedersiniz ancak yerinizde sayıyorsunuzdur. Kısacası her alan gibi Doğum Fotoğrafçılığında da eğitim şart öyle ufak eğitim değil bayağı da büyük eğitimler şart  :)  Sen ne eğitimi aldın diye soranlar olursa o da bir daha ki paylaşımda :)

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fotoğrafçılık Hikayem

Zaman zaman bu işe nasıl başladığımı, nasıl ilerlediğimi merak edenler oluyor. Anlatmaktan en çok zevk aldığım konulardan biri aslında bu. Ç...