4 Şubat 2018 Pazar

Ebeveynlik kitapları 🤦🏼‍♀️

Ebeveynlik kitapları hakkında siz ne düşünüyorsunuz bilmiyorum ama ben o kitapları erkekler yazmasın diyorum. Bir baba ya da bir adam asla bir annenin yerinde olamaz ve onun yerinde olamayacağı içinde ona kitap yazarak yardımcı olamaz diye düşünüyorum 🙄 Tamam teorik bilgileri yazabilir ama annelik asla teorik bilgilerle yürümüyor bunu hepimiz biliyoruz. Hatta anne olmayan bir kadında bence ebeveynlik kitabı yazmasın , ben güvenilir bulmuyorum yani yazarsada 😃 He alıp okuyorum ayrı ama okuyup,  pöfff diyip salla gitsin diyorum.
     Son okuduğum kitapta (annelik sanatı) özellikle bu söylediklerimin doğruluğunu bir kez daha anladım. Kitapta saygıdeğer beyefendi yazarımız bebeklerimizi doğar doğmaz ilk ginden itibaren odalarında yatırmamız gerektiğini en doğrısunun bunun olduğunu yazmış. Soruyorum kendisine 1 günlük bir bebek nasıl annesinden ayrı uyumalı diyebiliyorsun ‼️ Her dakika kalkıp annenin bebeğin odasına gidip emzirmesi gerektiğini, pış pışlaması gerektiğini, gaz sancıları için sürekli kucakta tutmak zorunda kalacağını falan geçtim. Sen bir bebeğin 1 günlükken odasında yatması gerektiğini savunamazsın ya da savunursun çünkü anne değilsin ‼️ Hakkını yemeyeyim isterlerse yatak odalarında beşiğinde de yatırabilirler yazmış ama asla ve asla kendi yataklarına almamalılar çünkü bebek anne kokusuna alışır yazmış 😳 e tabi bir de dinimizin mahremiyetinden bahsetmiş. O konuya hiç girmeyeceğim.
Bebek anne kokusuna alışmalı zaten , alışmalı ki güvende hissetmeli. Biz hala koyun koyuna uyuyoruz kızımla. Beşiğinde yatıyor ama beşiğinin korumalığını çıkarıp yatağımızla birleştirdik çokta mutluyuz. O da çok mutlu.
Kısacası kitabı yarıda bıraktım. Çünkü sinirlerimi bozdu 🤦🏼‍♀️ Bu tarz düşünenler var mı bilmiyorum ama ben asla bebeğimi 1 günlükken kokuma alışmasın diye odasında yatıramazdım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fotoğrafçılık Hikayem

Zaman zaman bu işe nasıl başladığımı, nasıl ilerlediğimi merak edenler oluyor. Anlatmaktan en çok zevk aldığım konulardan biri aslında bu. Ç...