25 Şubat 2015 Çarşamba

Bebek Fotoğraflarında Photoshop


      Doğum ve Bebek fotoğrafları photoshop kullanımının en az olduğu fotoğraflardır diye düşünüyorum. Doğal halleri ile zaten çok güzeller, ben photoshopta sadece kadrajımı ayarlıyorum yani crop gerekirse uyguluyorum, ışık ayarları ile ilgili düzenlemeler yapıyorum işte bu kadar :) Bebeklere zaten pastel tonda ışıklar yakışıyor ve tabi birde siyah beyaz...Dolayısıyla da beni düzenlerken hiç yormuyor bebek fotoğrafları.
    Çektiğim tüm fotoğraflar efektsizdir, doğaldır. Hem dünyaya saf haliyle gelmiş bir bebeğin kaşını gözünü ayrı parlatmak arkaya şöyle bir efekt vermek bozmazmı o saflığı ?
    Herşey yeterince yapay ve sahte zaten en azından bebeklerimizin fotoğrafları doğal kalsın değil mi ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fotoğrafçılık Hikayem

Zaman zaman bu işe nasıl başladığımı, nasıl ilerlediğimi merak edenler oluyor. Anlatmaktan en çok zevk aldığım konulardan biri aslında bu. Ç...