13 Şubat 2015 Cuma

Anlaşmalı Doğum Fotoğrafçılığı Diğer Fotoğrafçılara Haksızlık mı ?


Evet haksızlık.
    E neden anlaşmalı fotoğrafçılık yapıyorsun o zaman diye sorarsanız ;
Öyle bir durumdaki doğum fotoğrafçılığı ; eğer bu işi yapmak istiyorsan anlaşmak zorunda kalıyorsun çünkü hastanelerin çoğuna giremiyorsun.
    Bulunduğum bölgede ( İstanbul, Tekirdağ ve Edirne'de çekim yapabiliyorum yani daha uzaklara gidemem gerek yok :)  bana en yakın 2 hastane mevcut biri dediğim gibi önceden anlaşılmış bir fotoğrafçıları var ve malesef o hastanenin doğum anlarında bulunamıyorum diğeri de benim anlaşmalı olduğum Medical Park hastanesi. Şimdi ben bu hastane ile anlaşmış olmasam , e diğeri zaten başkası ile anlaşmalı, ne olacaktı ; Silivri 'de hiç bir doğum anında bulunamayacaktım. Yani önüme 2 seçenek geldi ya anlaş , ya da Silivri de doğum çekmeyi unut ! Kim olsa ilk seçeneği tercih ederdi bende öyle yaptım.
    Tekirdağ'da da Çorlu Şifa Hastanesi ve Medianka Hastanesi ile anlaştım, Ağustos ayında Çorlu'da yeni bir hastane ile daha anlaşma yapacağım. Bu anlaşmalar bu işin zorunlu gereği haline geldi malesef.
   Ancak şunu garanti edebilirim ki, benimle anlaşıp sonucundan memnun olmayan hiçkimseden ücret talep etmeyeceğim. 

Her iş kendine güvenmek ile başlar , hırs zirveye giden yolda en faydalı ve en tehlikeli unsurdur. Fazlası sizi tepetaklak eder.

Görüşmek Üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fotoğrafçılık Hikayem

Zaman zaman bu işe nasıl başladığımı, nasıl ilerlediğimi merak edenler oluyor. Anlatmaktan en çok zevk aldığım konulardan biri aslında bu. Ç...