1 Mart 2018 Perşembe

Nasıl çözeceğiz bu uyku meselesini ?

Bir başka blog yazımda bahsetmiştim, İlda’yı ayakta sallamayı bırakıp, kendi kendine uyumasını sağlamayı başardım. Amaa bu kez de elimi tutmadan uyumuyor 🤦🏼‍♀️
Yanına uzanacağım, elini tutacağım hatta kulağına güzel sözler fısıldayacağım ki uyusun 🤷🏻‍♀️ Bu da benim uykuya dalma süresinide göz önünde bulundurursak en az 1 , bazen 2 saat odadan çıkamamam demek oluyor. Resmen sallasam daha rahattım 😄 
         1 yaşını doldurduğunda odasını ayırmayı düşünüyorum, o yüzden de şu anda bu duruma daha farklı nasıl müdehale edebilirim bilmiyorum. Odasını ayırdığımda bir süre yine yanında bekleyeceğim , sonra her gün 1 adım daha yanından uzaklaşıp , yatır kaldır yöntemini deneyeceğim. Yani muhtemelen elimi tutmak ve yatağından kalkmak isteyecek eline uyku arkadaşı verip tekrar yatıracağım. Tabii ki ağlayacak. Sesimle sakinleştirip tekrar yatıracağım. Planlar böyle ama uygulamayı göreceğiz 🙄 
          ‘İyi geceler annecim’ diyip odasına gidecek mi bir gün acaba 🤭 Yani yıllar sonra değil yakın zamanda bu beklentim 😃 
Şu sıralar diş dönemindeyiz 😆 (beraber ikimizde diş dönemindeyiz şu çoğul konuşma hastalığıda ayrı bi konu ) neyse İlda şu aralar diş çıkarıyor yani huysuzluğu üzerinde o yüzden de hiç bir alışkanlığını bırakmaya müsait bir dönemde değil. 
         Bu uyku konusu ile ilgili bir birine karşıt araştırmalar okudum. Onları da paylaşağım A tarafı ve B tarafı olarak. Ben sanırım A tarafıyım 🤷🏻‍♀️ 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fotoğrafçılık Hikayem

Zaman zaman bu işe nasıl başladığımı, nasıl ilerlediğimi merak edenler oluyor. Anlatmaktan en çok zevk aldığım konulardan biri aslında bu. Ç...